Tuesday 13 March 2012

ထြက္ခြာရာျပပုဒ္

အခန္း ( ၁ )


          ကြ်န္ေတာ္ သူမကိုဖြဖြေလးနမ္းခဲ့သည္ ။ ကြ်န္ေတာ္သည္ အနမ္းကို တိတ္ဆိတ္စြာ ထားရစ္ခဲ့သည္ ။
ထိုေန႔က ကြ်န္ေတာ္ သူမကိုဖြဖြေလးနမ္းခဲ့သည္ ။ ထိုေန႔က ကြ်န္ေတာ္သည္ အနမ္းကိုတိတ္ဆိတ္စြာ
ထားရစ္ခဲ့သည္ ။ အဲ့ဒီေန႔မွာပဲ ကြ်န္ေတာ္က သဒၵါ၀ါက်အထားအသိုမ်ားမွားယြင္းစြာျဖင့္ အိမ္ျပန္ခဲ့ပါသည္ ။



                                                                       အခန္း ( ၂ )


          သဇင္က ျပန္ေတာ့မည္ဟုေျပာခဲ့စဥ္ ကြ်န္ေတာ္သည္ သစ္ရြက္ေလးတစ္ရြက္၏အသက္ရွဴသံကို
နားစြင့္ေနခ်ိန္ျဖစ္သည္။ သူမ၏ ေႏြးေထြးေသာမ်က္ရည္တစ္စက္က ကြ်န္ေတာ္၏ဘယ္ဘက္ရင္အံုကုိ
ဂ်ယ္လီစကၠဴတစ္ရြက္ပမာ ေပ်ာ့ဖတ္နူးအိသြားေစခဲ့ပါ၏ ။

" ျပန္ေတာ့မယ္ . . . "
" . . . . . . . . . . . . . . . . . "
" ငါ . . . ျပန္ . . . ေတာ့ . . . မယ္ "
" . . . . . . . . . . . .  . . . . . . .  . . . . . . . . "

          သာမန္ျဖစ္ရိုးျဖစ္စဥ္ ကိစၥတစ္ခုျဖစ္သည့္အားေလ်ာ္စြာ သဘာ၀က်က်ပင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔
မႈန္၀ါးေပ်ာက္ကြယ္ခဲ့ၾကသည္ ။ စုတ္ျပဲသြားေသာ ကြ်န္ေတာ့ဘယ္ဘက္ရင္အံုေလးကို နွစ္သိမ့္ရင္း
ၾကယ္ေတြကို ကြ်န္ေတာ္ေငးၾကည့္မိခဲ့ေသး၏ ။ ထိုေန႔ကအပူခ်ိန္သည္ သာမန္ထက္ အနည္းငယ္
ပိုေနသလား ( သို႔မဟုတ္ ) အနည္းငယ္ေလ်ာ့ေနသလားဆိုသည္ကို မမွတ္မိေတာ့သကဲ့သို႔ပင္
ကြ်န္ေတာ္သိပ္မမွတ္မိေတာ့သည့္ ေနာက္ထပ္အခ်က္တစ္ခ်က္မွာ သဇင့္မ်က္နွာေပၚမွ
မွဲ႕နက္နက္ကေလး၏တည္ေနရာကိုျဖစ္ပါသည္ ။ နႈတ္ခမ္းအထက္နားမွာလား ၊ ေမးဖ်ားမွာလား ၊
သိပ္မေသခ်ာပါ ။ ထို႔အျပင္ ထိုေန႔သည္ အဂၤါေန႔လား ၊ ေနၾကတ္ခဲ့သလား ၊ ေရနံေစ်းနႈန္းေတြ
ရုတ္တရက္ထိုးက်သြားခဲ့ေသးသလား ၊ တိမ္ထူထပ္တဲ့ကမ္းေျခတစ္ေနရာမွာလား ။
သဇင္ျပန္သြားတာ ဘယ္ကိုလဲ ၊ မႏၱေလးကိုလား ၊ အတိတ္ကိုလား ၊ အနာဂတ္ကိုလား ၊
ေသာၾကာၿဂိဳလ္ဆီကိုလား ၊ ဘာဆိုဘာမွမေသခ်ာပါ ။ အနည္းငယ္ျပန္ေတြးၾကည့္ရလွ်င္ေတာ့
ကြ်န္ေတာ္လည္း ျပန္လာခဲ့သည္ဟုထင္ရပါသည္ ။ အဲ့ဒီေန႔က ကြ်န္ေတာ္ဘယ္ကိုျပန္လာခဲ့ပါလိမ့္ ။

                                                                      အခန္း ( ၃ )

               ထိုစဥ္ကသူမကိုကြ်န္ေတာ္အခုလိုေျပာခဲ့ဖူးသည္ဟု ထင္သည္ ။
" လူ႕ဘ၀ဆိုတာ အနည္းဆံုး . . . . . . . "  ဟုတ္ရဲ႕လား ။ ငါေျပာခဲ့သလား ။ ကြ်န္ေတာ္ေတြေ၀ေနမိသည္ ။
အခ်ိဳ႕ေသာသန္းေခါင္ယံမ်ားတြင္ ကြ်န္ေတာ္ေပါ့ဆစြာေတြးေနမိတတ္ပါသည္ ။ ဟုတ္ရဲ႕လား ။
ငါေျပာခဲ့သလား ။ ကြ်န္ေတာ္အနည္းငယ္ မူးရီေ၀လာေတာ့ အလင္းအမႈန္တစ္ခ်ိဳ႕က အေ၀းဆီမွ
အေျပးအလႊားျပန္ေရာက္လာ၏ ။
" လူ႔ဘ၀ဆိုတာ အနည္းဆံုးဒိထက္ေတာ့ ပိုသိပ္သည္းသင့္တယ္လို႔ မင္းမထင္ဘူးလား "
" အဲ့ဒါ ေမးခြန္းလား .... ဟုတ္လား "
" ထင္တာပဲ ၊ ဟုတ္ခ်င္မွလည္းဟုတ္မွာေပါ့ ၊ ဒါနဲ႔ .. မွန္းစမ္း ၊ အင္း .....
  မင္းရွန္ပူအသစ္ ေျပာင္းသံုးေနျပန္ျပီလား "
" စိတ္ညစ္တယ္ကြာ ၊ သိလား ၊ အခုတေလာ အိပ္မက္ေတြ မေကာင္းဘူး "
" ေကာ္ဖီေလးတစ္ခြက္ေလာက္ ေဖ်ာ္မေပးခ်င္ဘူးလားဟင္ ၊ လိမၼာပါတယ္ကြာ ... ေနာ္ "
" ဒါပဲေနာ္ ၊ မင္းကိုငါသတိေပးထားရဲ႕သားနဲ႔  ၊ ေနာက္တစ္ခါ အဲ့ဒီမိန္းမနဲ႔ .......
  ၾကည့္လို႔ကိုမရပါဘူး ၊ ဟြန္း ၊ ရယ္မေနနဲ႔ ... အတည္ေျပာတာ ...... ဖယ္ကြာ ....
  စကားအေကာင္းေျပာလို႔ကိုမရဘူး .... ကဲ ... ဖယ္ "

ဒါ ဘာေတြပါလိမ့္ ။ ခ်ိတ္ဆြဲထားေသာပန္းခ်ီကားမ်ားထဲမွ ပ်စ္ခြ်ဲေသာအေရာင္မ်ား စီးက်လာေနသည္ ။
အိပ္ရာေပၚမွာအေမွာင္တစ္ခ်ိဳ႕ ေသလ်က္ရွိသည္ ။ ဖြင့္ထားေသာတီဗီမွ အမႈိက္သရိုက္မ်ားကို
မႈတ္ထုတ္လိုက္၏ ။ ကြ်န္ေတာ္ကအခ်ိန္အခ်ိဳ႕ကိုဖန္ခြက္ထဲထည့္ကာေရအနည္းငယ္
ေရာစပ္ၾကည့္လိုက္ေသာအခါ အ၀ါေရာင္မီးခိုးမ်ားေ၀့၀ဲတက္လာၾကေလသည္ ။

                                                          အခန္း ( ၄ )

          ေမးခြန္းမ်ားျဖင့္ ငိုေၾကြးတတ္သူတစ္ဦးကို သင္ျမင္ဖူးပါစ ။ ေနေရာင္လေရာင္ကင္းမဲ့ေသာ
လြင္ျပင္တစ္ခုေပၚတြင္ သူေနထိုင္သည္ ။ အဓိပၸါယ္ ဆိုေသာေ၀ါဟာရမရွိသည့္ဘာသာစကားျဖင့္
သူစကားေျပာသည္။အရိပ္ ၊ ေအးစက္မႈနွင့္ အျခားေသာသစ္ရြက္မ်ားကို သူစားေသာက္၏ ။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ျဖတ္ေလွ်ာက္လာေနက် ထုိစၾကၤန္လမ္းေထာင့္တစ္ေနရာတြင္ အမည္မသိငွက္တစ္ေကာင္
ျပဳတ္က်လာခဲ့ဖူးသည္ကိုေတာ့ အေသအခ်ာမွတ္မိေနဆဲျဖစ္သည္ ။
          သဇင္သည္ " ပလုပ္တုပ္ " ဟု မၾကာခဏေယာင္ယမ္းေအာ္ဟစ္မိတတ္ေသာ ခ်စ္စဖြယ္ေကာင္မေလး
တစ္ဦးျဖစ္ေၾကာင္းကိုလည္းအေသအခ်ာမွတ္မိေနဆဲပင္ျဖစ္ပါသည္ ။ ထုိ႔ျပင္သာမက ေအာင္စာရင္း
ထြက္ေသာမနက္က သူမနွင့္ ကြ်န္ေတာ္စားေသာက္ခဲ့ေသာဆိုင္ကေလး၏ အမည္မွာ
ကံမေကာင္းေသာနံပါတ္ ၁၃ ဟူ၍ျဖစ္ေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္ မွတ္မိပါ၏ ။ ကြ်န္ေတာ္မွတ္မိေနခဲ့ေသာ
စာရင္းမ်ားအရ သူမ၏အသားအေရာင္မွာ နွင္းဆီေရာင္ ၊ အလင္း၏သြားနႈန္းမွာမေသခ်ာျခင္း ၊
လစ္ဘရယ္၀ါဒဆိုသည္မွာ မစၥတာအိပ္(က္)(စ္)တို႔ျဖစ္ၾကျပီး ကြ်န္ေတာ္၏မမွတ္မိျခင္းမ်ားအရမူ
. . . . . .  . . . . .  . . ျဖစ္ၾကသည္ ။
           မနက္ျဖန္၏ အစီအစဥ္မ်ားတြင္ ေဒလီယာပန္းမ်ား၏ ရုပ္ရွင္ ၊ နွင္းရနံ႔ ၊ ၾကယ္ငါးမ်ားနွင့္ သဇင္၏
စ်ာပနအခမ္းအနားတို႔ပါ၀င္ေၾကာင္း TV Channel တစ္ခုကေၾကျငာသြား၏ ။ ထုိအခ်ိန္တြင္ ကြ်န္ေတာ္က
ဟိုတယ္တစ္ခု၏အေအးခန္းထဲမွာ ငိုက္မ်ည္းလ်က္ရွိပါသည္ ။

                                                            အခန္း ( ၅ )

အရာ၀တၱဳမ်ားသည္ ကြာေ၀းသြားေလေလပိုမိုေတာက္ပလာေလေလျဖစ္ေၾကာင္း အမည္မသိတမန္ေတာ္
တစ္ပါးက( ဘုရားသခင္၏နာမေတာ္အားျဖင့္ ) ကြ်န္ေတာ့အားေဟာၾကားေတာ္မူေလသည္ ။
ထုိတစ္ခဏအတြင္းအခ်စ္တို႔ေလာင္မီးက်ကုန္၏ ။ သဇင္ေရ . . . . . . .  . . . .  . ။
" Gavmont " ကုမၸဏီကထုတ္လုပ္တဲ့ျပင္သစ္ရုပ္ရွင္ကားေလးတစ္ကားကို ၾကည့္ရွဴေသာအခါ လမ္းေပၚမွာ
AKON သီခ်င္းေတြကို ေအာ္ဆိုတဲ့အခါ ၊ ၿဂိဳလ္သိမ္တစ္လံုးရဲ႕ အထုပတၱိကိုဖတ္ရႈမိတဲ့အခါ
မင္းဘာကိုမ်ား သတိရမွာပါလိမ့္။ ကြ်န္ေတာ္ကအနီးမွ ၾကယ္ကေလးကိုလက္နွင့္ေတာက္ထုတ္လိုက္ပါ၏ ။
                ျပတင္းေပါက္တြင္မွီ၍သခၤါရတရားကေဆးလိပ္ဖြာေနသည္ ။ သစၥာနီ၏၀တၱဳတစ္ပုဒ္ထဲမွ
ဇာတ္လိုက္လိုလိုဟန္ေဆာင္ထားေသာထိုေန႔သည္ သၾကားခဲလိုခ်ိဳရဲေနဆဲပင္ ။ နွင္းဆီရထားဆိုသည္မွာ
အဘယ္နည္း ။ သဇင္၏လက္ထဲတြင္ စၾက၀ဠာတိုက္တစ္ေသာင္းရွိခဲ့ဖူး၏ ။ ကြ်န္ေတာ္နွင့္ သဇင္တို႔
ကမ္းပါးထက္တြင္မတ္တပ္ရပ္ခဲ့ၾကသည့္ထိုေန႔က သူမ၀တ္ဆင္ထားပံုမွာ မာရီလင္မြန္ရိုးအလွနွင့္
ေျခလွမ္းငါးဆယ္သာကြာေ၀းေတာ့သည္ ။ ေဆာင္းရာသီ၏ေအာ္သံကို ရုတ္တရက္ ကြ်န္ေတာ္
ၾကားလိုက္ရသည္ ။ ညထဲ၌ လမင္းသည္အနက္ေရာင္ပီေကတစ္ခု ျဖစ္ေန၏ ။

ရထားသည္ ကြ်န္ေတာ့အလြမ္းမ်ားကို တင္ေဆာင္လ်က္ အေ၀းသို႔ တေရြ႕ေရြ႕ ထြက္ခြာ
ခုတ္ေမာင္းသြားေလေတာ့သည္ ။
" ေဘာ္ဘူး ....... ေဘာ္ .....!!! "
" ဒုတ္ဒုတ္ဂ်ိမ္းဂ်ိမ္း ၊ ဂ်ံဴးဂ်ံဳးဂ်က္ဂ်က္ "
" ဒုတ္ဒုတ္ဂ်ိမ္းဂ်ိမ္း ၊ ဂ်ံဳးဂ်ံဳးဂ်က္ဂ်က္ " ။     ။


| ေ၀မွဴးသြင္ |
( Face Magazine ၊ March 2005 )

No comments:

Post a Comment